torsdag 24. november 2011

Fredag 25.11.11

Da er prosjektbeskrivelsen blitt godkjent og jeg er nå klar for å starte ordentlig på prosjektet mitt i morgen. Siden forrige fotoshoot ble avlyst grunnet oppløsning av bandet, har jeg valgt å finne meg en ny artist å fotografere.


Dagen i morgen går i hovedsak ut på at jeg skal i møte med et band fra Jessheim, samt artisten Kazor fra samme sted. Mitt produkt skal være en samling av bilder hvor jeg fremstiller artistene på forskjellige måter, formet etter målgruppe og utrykk de skal gi til publikum.


Hvis jeg skal fotografere en Hip Hop-artist, vil jeg prøve å finne en location som er litt nedslitt, gjerne med litt grafitti osv for å skape et litt "tøft" image. Grafitti er jo også et av de 4 grunn-elementene i Hip Hop, så jeg tror det kan gi publikummet det bildet vi vil de skal få av artisten ved å blande disse tingene.


Jeg vil senere legge ut litt informasjon om fotografering, locations osv så fort jeg har det inne!

1 kommentar:

  1. Flott at du har fått tak i ny artist. Innlegget mangler noe visuelt. Hva med referanser som inspirerer deg, innenfor den sjangeren/stilutrykket du ønsker? Gleder meg til å se bildene! :)

    SvarSlett