fredag 4. november 2011

To New York and back

Nå er det en stund siden jeg har blogget noe sist, men er tilbake nå for fullt!

For noen uker siden var jeg en uke i New York med flere andre fra klassen. Dette var hovedsaklig en tur for å få en ferie vekk i fra den ordinære hverdagen, men det ble også en del fotografering. Man kan ikke dra til et såpass stort og nytt sted uten å dokumentere alt! (Ligger noen bilder fra turen nederst i innlegget).

Forrige fredag var jeg syk, så holdt meg hjemme denne dagen, men fikk gjort ferdig en del uferdige prosjekter som jeg hadde liggende. Vi har også startet med fordypning på skolen i det faget vi selv ønsker. Jeg har valgt foto som jeg vil jobbe mer med, nærmere forklart artistfoto.

Skal prøve å holde bloggingen i gang hver fredag fremover!



























2 kommentarer:

  1. Morsomt å se bilder fra turen og høre litt om hva der opplevde. Fint at du skriver litt om hva du holder på med. Ser gjerne at du forklarer mer om det billedtekniske og hva du tenker med komposisjon etc. :)

    SvarSlett
  2. Hei Kai-Remi.

    Jeg er enig med Camilla i hennes innlegg. Spennende bilder, likte særlig godt det typiske bildet av den gule drosjen! Herlige NY!

    Forsøk å fortsette å blogge om det som blir prosjektet ditt utover, og detaljert, slik at det blir lett for oss lærere å kunne vurdere arbeidet ditt. Jo mer du gir oss, jo lettere er det!

    Vi følger med!

    :)Annicken

    SvarSlett