torsdag 12. januar 2012

Bedre sent enn aldri!

Nå er det en stund siden jeg har blogget, å dette er fordi det har vært mye som har gjort meg opptatt både på skolen og på fritiden.

Som jeg nevnte i et tidligere innlegg, var jeg på leting etter en ny artist som jeg kunne ta bilder av til prosjektet mitt. I juleferien hadde jeg fotoshoot med min bror, Chris, som lager rap-musikk under navnet Snusk. Det resulterte i mange kule bilder, men disse er jeg ikke ferdig med enda, så jeg venter med å legge de ut.

Til neste shoot har jeg ikke fått tak i noen spesifikk artist til, men dette kommer innen kort tid. Jeg legger ut et nytt innlegg så fort dette er i boks.

Stay tuned!





1 kommentar:

  1. Vi ville gjerne sett bildene dine selv om de ikke er helt ferdige. Så kunne du heller sagt hva du vil gjøre med dem. Når bildene så er ferdige kan vise dem slik de ble. Hadde vært fint å få dette med på 1. termin!!

    SvarSlett